کردموزیک تی وی

دانلود آهنگ کردی

کردموزیک تی وی

دانلود آهنگ کردی

دانلود آهنگ محسن لرستانی به نام مونس دردم

موزیک نودهشتیها | سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۴۶ ب.ظ
دانلود آهنگ محسن لرستانی به نام مونس دردم

دانلود آهنگ محسن لرستانی به نام مونس دردم

دانلود آهنگ مونس دردم از محسن لرستانی

 

ترانه و آهنگ جدید بسیار زیبا و شنیدنی نگاه از محسن لرستانی با کیفیت اورجینال

 

و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین

محسن لرستانی moones dardam

مونس دردم

download new song from Mohsen lorestani called moones dardam

متن آهنگ مونس دردم

 

بازیچه دست هوس غرق گناهی
چو من ز غم و قصه بمیری
الهی الهی الهی ...

 

بازیچه دست هوس غرق گناهی
چو من ز غم و قصه بمیری
الهی الهی الهی ...

 

همه شب من غرق دلم چشم به راهم تا تو باز آیی
شده هر شب مونس دردم شاهد اشکم فانوس دریایی
میگیریم من از تو نشونه اما چه فایده هیچکی نمیدونده
میشینم من بر لب دریا خسته و تنها با دل دیونه
به خدا دیوانه منم عاشقی آواره منم که سیه گشته روزگارم

 

تو ندیدی اشک مرا در دل شب ریشه کرد از دیده پر خون
به خدا در ساحل غم زورق دل مانده غرق خسته و پر خون
تو بیا فانوس شب هایم که رسیده جان به لبهایم

 

آهنگ کردی تک آهنگ محسن لرستانی

7,179 views بار

۱۶ شهریور ۱۳۹۸

80

دانلود آهنگ با کیفیت 320

00:00 / 00:00

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی